Επιστροφή Προϊόντων

Εξωτερικά Ελαττώματα:

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα. Η επιχείρηση υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης:

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της επιχείρησης:

  • σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα
  • σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της
  • σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας)  ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση
  • Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, σε συνεννόηση με την επιχείρηση
  • Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της επιχείρησης τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και μέσα σε προθεσμία 2 ημερών από την παραλαβή τους. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο χάνεται
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό της επιχείρησης είτε μέσω courier
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την επιχείρηση, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται  με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της επιχείρησης. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης πλέον. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την παραπάνω σύμβαση
  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή αυτή των χρημάτων θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών  ημερών από την γνωστοποίηση και παραλαβή του επιστραφέντος εμπορεύματος από την επιχείρηση
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης από απόσταση με καταναλωτή η υπαναχώρηση είναι δυνατή μόνο μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή. Σε περίπτωση έγκυρης υπαναχώρησης για να σας επιστρέψουμε το σύνολο των χρημάτων σας θα πρέπει το προϊόν να παραδοθεί στην έδρα μας με έξοδα του αποστολέα ( Αγίου Νεκταρίου 3, 14122 – Νέο Ηράκλειο ), να είναι στην αρχική του συσκευασία ( κλειστή συσκευασία ) και κατάσταση, και να συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο και τους γενικούς όρους του καταστήματός μας. Μετά την πάροδο των 14 ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης δεν είναι δυνατόν να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται σε περίπτωση σύναψης της σύμβασης στο φυσικό κατάστημα ή παράδοση με άνοιγμα της συσκευασίας ( έλεγχος πριν την παραλαβή του προϊόντος ).

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

  • Επικοινωνήσατε μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
  • Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε,  χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους,  ήτοι βρίσκονται στην αρχική τους (εργοστασιακή) κατάσταση
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.  Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε στο 210 2819030  αναφέροντας ημερομηνία – αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμίας. Εφόσον κανονισθεί  η επιστροφή,  η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι στα γραφεία μας (Αγίου Νεκταρίου 3 , 14122 Νέο Ηράκλειο).Αν στείλετε μέσω courier, πρέπει να:
    1.Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
    2.Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
    3.Αποστέλλετε το δέμα.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.λ.π.)
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση

Εξυπηρέτηση μετά την πώληση -Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης:

Τα διατιθέμενα από την επιχείρηση προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας ή του προμηθευτή και η απόδειξη αγοράς συσκευής
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.